این من هستم پوپک

این من هستم ، پوپک .  . . . . .

 

پیام رسان درگاه حق و پیک رازهای نهانی . زمانی پیک سلیمان بوده ام و نام خدا را بر زبان داشته ام. پس عجیب نیست از بسیاری از رازها آگاه باشم . آری این من هستم . . . .

 

می گذارم در غم خود روزگار

هیچ کس را نیست با من هیچ کار

 

من همانی هستم که با تیزهوشی در بیابان خشک و خالی آب می یابم و بسیاری رازهای دیگر که می دانم ، چرا که در همدمی با سلیمان از همگان پیشی گرفتم و نزد او از دیگران عزیزتر بودم ، آنقدر عزیز که هرگاه از او دور می شدم کسی را برای یافتن من می فرستاد . او حتی یک لحظه دوریم را تاب نمی آورد و همین افتخار تا ابد برای من کافیست :

 

نامه او بردم و باز آمدم

پیش او در پرده همراز آمدم

 

                سالها در بحر و بر می گشتهام

                پای اندر ره به سر می گشته ام

 

           وادی و کوه و بیابان رفته ام

           عالمی در عهد طوفان رفته ام

 

                                 با سلیمان در سفرها بوده ام

                                 عرصه عالم بسی پیموده ام

 

آری ، من از مدت ها پیش شهریار خود را شناخته ام ، اما چگونه می توانستم خود را به تنهایی به او برسانم ؟

اما اکنون اگر شما نیز با من همراه شوید ، همگی در درگاه او جای خواهیم گرفت . پس بیایید جانبازانه به سوی او سفر کنید وخود را با شادمانی و سرور به پیشگاه او برسانید .

 

هست ما را پادشاهی بی خلاف

در پس کوهی که هست آن کوه قاف

 

                               نام او سیمرغ ، سلطان طیور

                                او به ما نزدیک ما زو دور دور

 

نظرات 2 + ارسال نظر
بابک جمعه 15 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:18 http://ertebatat.blogsky.com

سلام خوب می نویسی کاش منهم اونقدر مردمو خوب تصور می کردم که می تونستم تو هر کامنتم شماره موبایلمو هم بنویسم

به نظر من همه خوبن
مگر اینکه خلافش ثابت بشه
و خلافش رو هم هیچ کس نمی تونه تشخیص بده
به جز خدا

پویا جمعه 15 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:52 http://pooyamcs.blogsky.com

سلام
تبادل لینک؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد